Pressemelding - Formula Swiss fortsetter dominansen i medisinsk cannabisindustri med global ekspansjon

Ledende leverandør av premium kvalitets CBD-produkter fra Sveits, Formula Swiss, for å konsolidere de siste suksessene med ekspansjon over hele Europa, Sør-Amerika, USA og Asia.

Grunnlagt av erfaren seriegründer, Robin Roy Krigslund-Hansen, har Formula Swiss vokst til å bli en av de største og mest ettertraktede leverandørene av organiske CBD-produkter av høyest mulig kvalitet. Selskapets suksesser og dominans av industrien har nylig blitt gjentatt med utvidelsen til andre deler av verden i tråd med målet om å gjøre overlegne helse- og ernæringsprodukter lett tilgjengelige for kunder over hele verden.

CBD-industrien har vært vitne til en enorm vekst i nyere tid med flere mennesker i verden som har innsett de enorme fordelene med CBD-produkter. Dessverre har veksten i etterspørselen etter disse produktene ført til tilstrømningen av flere leverandører og produsenter, med mange av dem som ikke klarer å møte kundenes behov. Dette er spesielt på grunn av kvaliteten på slike produkter, siden mange av dem ikke bare er ublu priset og svært utvannet, men også ikke oppfyller den ønskede kvaliteten til forbrukerne. Det er her Formula Swiss har vært i stand til å gjøre en stor forskjell gjennom årene med sitt brede utvalg av populære produkter.

Formula Swiss er dedikert til utviklingen av kvalitetsprodukter formulert for å gjøre det enklere å leve et sunt liv. Produktene deres har et naturlig høyt innhold av organisk cannabidiol og hele spekteret av cannabinoider, terpener, flavonoider, næringsstoffer og antioksidanter, noe som skiller merket fra andre i bransjen – og spesielt fra produkter laget av CBD-krystaller fra Kina.

De forskjellige produktkategoriene som tilbys av Formula Swiss inkluderer CBD-kremer, CBD-oljer og CBD-dyreprodukter, og de utvides stadig, noe som sikrer at de ulike behovene til kundene blir dekket og gjør det til en leverandør av komplette løsninger for alt og alt CBD.

Selskapets ekspansjon over hele Europa fra Sveits til Tyskland, Østerrike, Italia, Spania, Portugal, Storbritannia, Nederland, Belgia, Danmark, Sverige og nå til USA vil bringe disse produktene nærmere innbyggerne i denne regionen, slik at dem for å nyte de enorme funksjonene og fordelene med CBD og Formula Swiss touch.

Kliniske studier på mennesker i Asia og Sør-Amerika

Formula Swiss avslutter nå kliniske studier på mennesker i Asia og forventer å lansere resultatene innen slutten av april. De starter også flere kliniske studier på mennesker i Sør-Amerika senere denne måneden og fortsetter å gjøre store investeringer i å dokumentere resultatene og potensialet til CBD-produktene deres.

Suksessen til Formula Swiss kan i stor grad tilskrives utholdenheten til Robin Roy Krigslund-Hansen, grunnleggeren og administrerende direktør, samt hans familie og lederteam, da de kontinuerlig setter inn de nødvendige ressursene for å sikre at behovene til kundene blir effektivt møtt. Robin Roy Krigslund-Hansen er en seriegründer og administrerende direktør og grunnlegger av GoSocial, den største annonsøren med Facebook i Europa fra 2009-13 og flere andre vellykkede e-handelsselskaper og har tatt flere av sine selskaper globalt på svært kort tid.

Mer informasjon om Formula Swiss og de unike helseløsningene som tilbys av selskapet finner du på selskapets nettside.

Om Formula Swiss

Formula Swiss er et familieeid selskap med en stolt arv for å produsere ernæringsprodukter av høyest mulig kvalitet siden 2013. Grunnlagt av Robin Roy Krigslund-Hansen, en online markedsføringsekspert med mer enn 21 års erfaring i bransjen, selskapet er klar til å utvikle nye og innovative produkter av høy kvalitet takket være sitt team av produkteksperter med mange års erfaring i bransjen.

Tilbake til bloggen